• A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
  • Українською
  • English
Онлайн-запис на консульський прийом ("е-Консул")
Опубліковано 27 лютого 2025 року о 16:01
Консульський прийом громадян у Посольстві України в Танзанії проводиться ЗА ПОПЕРЕДНІМ ОНЛАЙН-ЗАПИСОМ через інформаційно-комунікаційну систему "е-Консул" за посиланням: 
Електронна ідентифікація в системі "е-Консул" здійснюється за допомогою ДІЯ.Підпис, BankID або Електронний підпис. Нижче наведена детальна інформація щодо порядку отримання зазначених засобів цифрової ідентифікації.


Інформація про порядок ОТРИМАННЯ ВИГОТОВЛЕНИХ ЗАКОРДОННИХ ПАСПОРТІВ доступна тут. 


Прийом:

  • дітей з інвалідністю;
  • осіб з інвалідністю (І та ІІ групи);
  • осіб, постраждалих від Чорнобильської катастрофи (1 та 2 категорії);
  • дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування;
  • військовослужбовів та членів їх сімей;
  • учасників бойових дій

здійснюється позачергово. З метою узгодження зручного часу і дня прийому такі категорії осіб надсилають повідомлення на електронну пошту [email protected] з контактними та адресними даними заявника та зазначенням консульської послуги, яку необхідно отримати.

У невідкладних гуманітарних випадках, а також для оформлення посвідчення на повернення в Україну особи можуть надіслати повідомлення на електронну пошту [email protected] з детальним описом ситуації та наданням підтверджуючих документів. Про результати розгляду звернення заявник інформуватиметься електронною поштою.

  • Прийом в порядку «живої черги» не здійснюється.
  • На кожну консульську дію, кожну особу або оформлення одного документа здійснюється окремий запис.
  • Перед візитом до Посольства підготуйте пакет необхідних документів. Наявність у заявника усіх необхідних документів є обов'язковою умовою для отримання консульської послуги.
  • Реєстрація на консульський прийом здійснюється заявниками особисто. Передача слотів третім особам, користування послугами посередників під час запису матиме наслідком відмову у наданні консульської послуги.
  • Отримання консульських послуг чоловіками віком від 18 до 60 років, в т.ч. в інтересах неповнолітніх дітей, здійснюється за умови наявності електронного військово-облікового документа, згенерованого засобами мобільного застосунку "Резерв +" (крім оформлення посвідчення особи на повернення в Україну).

Як отримати ДІЯ.Підпис

Щоб зареєструватися в застосунку «Дія» та отримати «Дія.Підпис», виконайте наступні кроки:

1. Завантаження та встановлення застосунку «Дія»:

  • Завантажте застосунок «Дія» з офіційного магазину додатків на вашому смартфоні:
  • Встановіть застосунок на свій пристрій.

2. Реєстрація в застосунку «Дія»:

  • Відкрийте застосунок «Дія».
  • Натисніть «Зареєструватися».
  • Виберіть спосіб авторизації:
    • За допомогою BankID: виберіть свій банк зі списку та дотримуйтесь інструкцій для підтвердження особи.
    • За допомогою NFC: якщо у вас є ID-картка та смартфон з підтримкою NFC, скористайтеся цією опцією для зчитування даних з вашої картки.
  • Після успішної авторизації ваші цифрові документи автоматично з'являться в застосунку.

3. Активація «Дія.Підпис»:

  • У застосунку «Дія» перейдіть до меню, натиснувши на три горизонтальні лінії або значок профілю.
  • Виберіть розділ «Дія.Підпис».
  • Натисніть «Активувати Дія.Підпис».
  • Підтвердьте особу через перевірку за фото: система попросить вас зробити селфі та може попросити виконати прості дії (наприклад, моргнути) для підтвердження живого зображення.
  • Придумайте та введіть 5-значний PIN-код для «Дія.Підпис». Цей код буде використовуватися для підписання документів.

Після виконання цих кроків «Дія.Підпис» буде активовано, і ви зможете використовувати його для авторизації в системі "е-Консул".

Відповідна відеоінструкція доступна за посиланням - https://youtu.be/3ikx_ot7Dpw

Для надання громадянам можливості отримати BankID можна скористатися дистанційним відкриттям банківського рахунку в одному з банків-учасників системи BankID НБУ, зокрема:

Актуальний список банків-учасників системи BankID НБУ доступний на офіційному сайті Національного банку України.

Більшість українських банків пропонують можливість дистанційного відкриття рахунку через відеоверифікацію.

Основні вимоги:

  1. Дійсний внутрішній або закордонний паспорт.
  2. Ідентифікаційний код (РНОКПП) - дивіться нижче роз'яснення щодо порядку дистанційного оформлення РНОКПП.
  3. Український телефонний номер - дивіться нижче роз'яснення щодо отримання українського телефонного номеру через e-sim.

Процес отримання BankID включає такі етапи:

  • Реєстрація на сайті або в мобільному додатку банку:

    • Перейдіть на офіційний вебсайт обраного банку або завантажте його мобільний додаток.
    • Зареєструйте особистий кабінет, вказавши необхідні дані.
  • Підтвердження особи:

    • Пройдіть процедуру відеоверифікації з представником банку.
  • Надання необхідних документів:

    • Завантажте скан-копії або фотографії паспорта та ідентифікаційного коду.
  • Підписання договору:

    • Після перевірки документів банк надасть електронний договір для підписання.
    • Підпишіть договір за допомогою коду, надісланого на ваш номер телефону.
  • Авторизація через BankID:

  • При отриманні послуги на порталі "е-Консул", який підтримує авторизацію через BankID, оберіть опцію «Увійти через BankID».
  • У списку банків оберіть свій банк.Введіть свої облікові дані для входу в інтернет-банкінг. Підтвердіть передачу ваших персональних даних  на порталі "е-Консул".

Отримання українського номера телефону через eSIM

Для використання більшості банківських сервісів в Україні необхідний український номер телефону. Якщо ви перебуваєте за кордоном, ви можете отримати такий номер дистанційно за допомогою технології eSIM.

Для отримання українського номера телефону через eSIM, ви можете скористатися послугами провідних українських мобільних операторів. Нижче наведено посилання на відповідні сторінки їхніх офіційних сайтів:

На цих сторінках ви знайдете детальну інформацію про підключення eSIM, доступні тарифні плани та умови використання. Перед замовленням eSIM переконайтеся, що ваш пристрій підтримує цю технологію.


Дистанційне отримання РНОКПП

Якщо особа перебуває за кордоном і не може прибути до відповідного органу контролю в Україні, вона може отримати Реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП) дистанційно, надіславши необхідні документи поштою.

1. Підготовка документів

Зібрати та підготувати такі документи: 

  • Облікову картку №1 ДР.
  • Копію документа, що посвідчує особу з чітким зображенням.

Підпис на Обліковій картці №1 ДР має бути засвідчений нотаріально.

2. Відправлення документів

Надіслати комплект документів рекомендованим листом на адресу:

Державна інформаційна служба (ДІС) 04053, м. Київ, Львівська площа, буд. 8

3. Отримання РНОКПП

Якщо заявник хоче отримати РНОКПП за кордоном, потрібно підготувати відповідне клопотання, вказати поштову адресу, на яку має бути надіслано картку платника податків.

Кваліфікований електронний підпис (КЕП) - це надійна цифрова альтернатива власноручному підпису. В Україні налічується 22 установи, які видають КЕП
Якщо немає змоги особисто відвідати сервісний центр, ви можете створити КЕП через Дія.Підпис. 
Зручний сервіс для створення – Вчасно.КЕП 
Громадяни України, які проживають в Танзанії та які з незалежних від них причин не мають технічної можливості пройти електронну ідентифікацію в системі «е-Консул», можуть подати заявку на отримання консульських послуг за додатковим записом, за умови належності до однієї із наступних категорій:
  • особи, у яких відсутній дійсний закордонний паспорт (у разі запису дитини до 16 років – відсутні дійсні закордонні паспорти у обох батьків);
  • особи, у яких у закордонному паспорті України стоїть відмітка «Постійне проживання в Танзанії».


Чоловіки віком від 18 до 60 років НЕ МОЖУТЬ скористатися зазначеним механізмом запису на період дії вимоги надання електронного військово-облікового документа, згенерованого через мобільний застосунок "Резерв +" (для авторизації в "Резерв +" необхідний BankID, за яким можна зробити також запис в системі "е-Консул").

Заявка надсилається шляхом направлення електронного повідомлення на електронну адресу [email protected] за наступною формою:

Тема: ДОДАТКОВИЙ ЗАПИС П.І.Б. заявника

1. Послуга, на яку здійснюється запис.

2. Прізвище, ім'я та по-батькові (за наявності) заявника.

3. Контактний номер телефону в Танзанії

4. РНОКПП (ідентифікаційний номер).

5. Місце проживання в Танзанії.

6. Підстава звернення (відсутній дійсний паспортний документ або оформлене постійне проживання в Танзанії).

7. Додаткові пояснення звернення.

До електронного повідомлення додаються відповідні документи, що підтверджують підставу звернення (фотокопія закордонного паспорта та документа з адресою проживання в Танзанії).

Приклад електронного повідомлення:

Тема: ДОДАТКОВИЙ ЗАПИС ШЕВЧЕНКО ТАРАС ГРИГОРОВИЧ

1. Оформлення закордонного паспорта

2. Сидоренко Тетяна Іванівна

3. +255 777 555 88 77

4. 2408199187

5. Дар-ес-Салам

6. Відсутній дійсний паспорний документ.

7. Строк дії закордонного паспорта закінчився 1 січня 2023 року. Внутрішній паспорт також прострочений.

На кожного заявника заповнюється окрема форма.

Електронні повідомлення, що не відповідають зазначеним вимогам, або до яких не додані підтверджуючі документи, не розглядаються.

У разі відповідності заявки зазначеним вимогам, відповідальний консульський працівник здійснює запис заявника на консульський прийом на найближчий доступний день та час, про що заявник інформується на електронну пошту (строк розгляду заявки - до 5 робочих днів). 

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux